ארונות לוקרים כפתרון אחסון ייעודי

ארון לוקרים הוא למעשה ארון המשמש למטרות אחסון, כאשר כל לוקר בגוף הארון משמש כתא אחסון ייעודי. ארונות הלוקרים מוכרים לכולנו מחדרי הכושר והמלתחות המצויות במקומות ציבוריים כגון: בריכות שחייה, מתחמי קאנטרי, בתי ספר ומכללות וכדומה. בשנים האחרונות, ארונות הלוקרים זוכים לשימושים נוספים, כאשר ניתן למצוא אותם ביותר ויותר משרדים ומקומות עבודה שונים.

ארונות לוקרים במקום העבודה – מה חשוב לדעת?

ארון לוקרים במקום העבודה הוא למעשה ארון אחסון המכיל בתוכו מספר כזה או אחר של תאים בהתאם למספר העובדים במקום, כאשר כל תא (לוקר) מיועד לצרכי האחסון האישיים של העובד ו/או לצרכי העבודה השוטפת במקרים בהם מדובר במקומות עבודה בהם העובדים נדרשים להחליף בגדים לצורך עבודתם כגון: חדרים נקיים במפעלי ייצור, קווי ייצור במפעלים וכדומה.

כמו כן, קיימים כיום ארונות לוקרים לצרכים משרדיים, כאשר תא הלוקר האישי של העובד, משמש לצרכי אחסון ציוד משרדי ו/או מסמכי עבודה או פריטים אישיים. ארון לוקר הנרכש במסגרת רכישה של ריהוט משרדי כזה או אחר, הוא ברוב המקרים ארון לוקר מעוצב ומסוגן יותר מארונות הלוקרים המוכרים לכולנו מחדרי הכושר או בריכות השחייה, כאשר עומדת לרשותכם האפשרות לרכוש ארונות לוקר בהתאמה אישית מלאה לסביבת העבודה המשרדית.

ארונות לוקר משרדיים – לאיזה מטרות אחסון הם מיועדים?

משרדים רבים מחפשים אחר פתרונות אחסון נאותים לצרכי אחסון של פריטים יקרי ערך השייכים למשרד ו/או לעובדי המשרד, כאשר ישנם ארונות לוקרים המיועדים לצרכי אחסון של פריטים השייכים ללקוחות, כמו במקרים בהם מדובר בארון לוקר המוצע במעבדות שירות לתיקון טלפונים חכמים, טאבלטים, מחשבים וכדומה. ברוב המקרים, ארונות הלוקרים המשרדיים ניתנים לתכנון מקדים בהתאם לצרכי האחסון הנחוצים לכם בסביבת העבודה המשרדית, ולפיכך, ניתן לאחסן בכל תא (לוקר) בגוף הארון, כל רשימה של פריטים הנחוצה לכם לצרכי אחסון: מבגדי עבודה וציוד אישי של העובד/ת, דרך מערכות ציוד משרדי כגון: מחשבים ניידים, טלפונים וכדומה ועד לאחסון קלסרים ומסמכי עבודה כאלו ואחרים.

במידה וגם אתם נדרשים לארונות לוקרים במקום העבודה, אנו ממליצים לכם לבחון את האפשרות להזמנת לוקרים בהתאמה אישית מלאה לצרכי האחסון הנחוצים לכם.